Nu aanmelden

Kan ik mijn SportCard in alle winkels gebruiken?

Met de ingang van het nieuwe SportCard-programma (september 2014), kun je jouw SportCard alleen gebruiken bij de SPORT 2000 vestiging waar je staat geregistreerd. Bij welke vestiging je momenteel in staat geschreven, is te zien via 'Mijn Profiel' bij 'Mijn vestiging'.  


Hoe kan ik mijn SportCard annuleren?

Dit kan door een mailtje naar de desbetreffende SPORT 2000 winkel te sturen naar via het contactformulier. Je ontvangt een bevestiging dat de uitschrijving succesvol is verlopen.


Kan ik mijn persoonlijke gegevens inzien en wijzigen?

Na inlog kun je klikken op de button "Mijn Profiel". Op deze pagina staan al je persoonlijke gegevens. Je kunt je gegevens ook wijzigen en vervolgens opslaan.


Wat moet ik doen als ik mijn SportCard ben verloren?

Ga dan naar jouw winkel om een nieuwe SportCard op te halen.

 

Op basis van je postcode en huisnummer kan men in de winkel je SportCardnummer achterhalen en je gegevens overschrijven op de nieuwe SportCard.

 

Via het contactformulier kun je tevens je verloren pas laten blokkeren. 


Bij welke SPORT 2000 winkel sta ik momenteel geregistreerd?

Je SportCard wordt automatisch gekoppeld aan de SPORT 2000 vestiging waar je hem afhaalt. 

Bij welke vestiging je momenteel in staat geschreven, is te zien via 'Mijn Profiel' bij 'Mijn vestiging'. Dit is de winkel waar jij met je SportCard GOALS kunt sparen en verzilveren.